Fin farge til soverom

Velg blant svale, varme, maskuline og kontrastfylte farger. Uansett hva du velger skal interiøret stemme med din personlighet og det uttrykket du . Farger påvirker oss mer enn vi tror - og spesielt på soverommet har det mye å si.

En fin huskeregel er at de kalde nyansene i fargesirkelen er . De beste fargene å sove i er blått og grønt, sier Steinbo, som selv har en. Disse fargene roer deg ne og derfor er de gode på soverommet. Fin som en ton-i-ton blåfarge til den tøffe 51Retroblå over.

Jeg ønsker å male en kontrastvegg på soverommet og kanskje på stua. Fine farger, nydelige og myke teksturer og behagelig atmosfære er blant. To europaller kan fint brukes som seng, bare se på soverommet til . Noen farger gir energi og skaper høy stemning. Andre virker beroligende og avslappende på oss.


Skal du innrede et soverom, er dette noe av . Den aller aller beste fargen å ha på soverommet er blått. Fortsatt fin tirsdag og uke:) Jeg får ta malepenslen fatt igjen. Lisbeth Larsen, fargesjef i Jotun, liker å teste ut fargene hun.

Blått gir oss ro og avslapper musklene, og er derfor en fin soveromsfarge for . Slik får du et soverom skapt for gode drømmer. Jeg smiler hver kvel når jeg legger meg blant alle disse fargene, sier hun. Jeg synes det svarte bryter veldig fint med det hvite, sier Swegen, som også bruker bøker med . Har lilla matter i samme farge som veggen, men bruker å variere gardiner og.


Jeg har hatt marrakesh på soverommet før, den er veldig fin! Her ser du våre mest populære farger på soverommet. Hvis du vil prøve deg frem og fargelegge rom så trykk Se flere farger' og prøv vår store fargevelger.


Hun mener det er fint å bruke samme fargetone, men i ulik glansgrad. Her ser du også friske glade farger som fungerer veldig fint sammen, dette er. Soverommet fikk en kontrastvegg i en deilig dus blåfarge.


Fargen du maler med påvirker mer enn vi tror. Tenk franske sparkepiker og selskapsdamer, fin de siècle, med innslag av glamorøse metaller . Det er så fint samspill i alt, og jeg kan nesten ikke vente til å se de. Soverommet tåler litt mørkere farger enn mange andre rom.


Med et tapet som Ornament fra Borge får man en fin ramme i rommet. Disse fargene blir trendy i 20viivilla. Mr Gustav har blitt byttet ut med en mørkere farge, nemlig BYGE fra Jotun.


Den er superfin, nesten luktfri og ikke mist veldig lett å male med.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bygge terrasse på lecablokker

Bygge port veranda

Marrakech farge stue