Betongbord stue

Vi har lagt mye arbeid i å kunne tilby stuebord som passer til våre sittemøbler slik at du skal kunne få alt til din stue på ett sted. Et enkelt og tøft betongbord fra danske Hübsch med eikeben. Hjem Rom for Rom Stue Betongbord med eikeben. Her finner du sofaer og andre stuemøbler i ulike varianter og alle prisklasser. En kilos sekk med betong koster bare 3kroner, og med det har du nok til flere av disse betongprosjektene.


Dette multifunksjonelle møbelet bringer 1940-stemningen tilbake. Se vårt brede sortiment av stilrene daybeds som du kan drømme deg bort i.

Omgjøringen i stuen er jeg strålende fornøyd me se så fint! Hu mor har nesten hatt discotek i stuen, ihvertfall virket det slik på lydnivået på musikken. Jeg har funnet et spisestuebord som i bunn og grunn er veldig enkelt: ramme i galvanisert stål med betongtopp. For hvorfor ikke åpne opp mellom stue og hems? Og ikke sant at det ser ut som at bordplaten er i betong?


Så da går veggen ne veggen mellom stue, gang og kjøkken. Jeg synes også at dette stuebordet her i betong er kult - og min kjære handyman har sagt han godt kan lage et! Posts about betongbord written by millablogg.


Superlekkert litet betongbord- perfekt som salongbord i en liten stue eller eller sidebord i estor.

Og kanskje til neste helg får jeg mitt nye betong stuebor og betong nattbord og nye lamper som . Betongbordet FlightDeck passer de fleste stiler og har fått klassikerstatus på rekordtid. Men hva velger du - et råflott sofabord eller halve stuen . Moderne konsollbord i vår bordserie Kreta med plate i imitert betong og sort metallunderstell. Jeg liker å bruke tiden min på å designe unike produkter i tre.


Vi er nå i gang meg å lage betongbord nr. Det første forsøket endte i egen stue grunnet noen barnesykdommer Denne gangen har vi vel lært . Betongmøbler fungerer like bra inne som ute. Interiørekspert Halvor Bakke gir deg tips til hva du skal se etter når du kjøper betongmøbler.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bygge terrasse på lecablokker

Bygge port veranda

Marrakech farge stue