Flis grønnsåpe

Jeg hadde han til å sitte med foten i medisinsk grønnsåpe noen kvelder på rad. Grønnsåpe kan gjøre at flisen kommer ut av seg selv. Har en flis i venstre hånd ved siden av knoken eller ledde.

Nei, det er grønnsåpe som er tingen for å få fliser ut av finger'n. Jenta vår på måneder har fått flis i foten! BufretLignendeNår du har fått ei flis eller en torn i en finger, bruker du et helt vanlig norsk plaster.


Fukt det som er hvitt på plastret med grønnsåpe.

Han sitter med foten i grønnsåpe vann nå, uten at vi helt vet hvorfor. Flis er ikke noe farlig å gå med i foten, den kommer ut av seg selv . AnonymBruker skrev: Jeg var ikke med på fødselen til noen av barna mine. Grønnsåpe kan gi parkett- og laminatgulv stygge skjolder. Har en blanding av tregulv, laminat, fliser og belegg i huset.


Når åringen min fikk flis i foten, satt den ganske dypt. Jeg har gått med ei flis i fingeren i en dag nå. Prøvde meg med litt grønnsåpe i lunkent vann etter at jeg hadde flerret opp huden med nål.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bygge terrasse på lecablokker

Bygge port veranda

Marrakech farge stue