Matt svart lakk

For all slags spraylakkering på de fleste materialer innen- og utendørs. Er det noen her som har lakkert mc mattsvart - med klarlakk til slutt? Hurtigtørkende lakk med god værbestandighet.

Matt (sort) lakk dukker opp på biler fra tid til annen. Volvo 2eller Ford Granada i matt svart er harry i mine øyne. Hvis jeg skal lakke kåpene matt svart - posted in Generelt: har litt lyst til å lakke scootern min ENDA en gang denne gangen matt svart.


Du får den i finishene fin svart, grov svart og fin grå.

More about Sort spraylakk i matt, silkeglans eller blank. Kjøp Hurtigtørkende lakk, matt svart, Universal av Skruvat - kr. Opp til rabatt på reservedeler og tilbehør til bilen på .

Tor Vegar Døhlen fra Sørumsand forvandler denne blå Subaruen til å bli matt svart uten å bruke en dråpe lakk. Men, nå har det seg sånn at bilen min er lakkert mattsvart 8) (såklart uten klarlakk) Hva skal jeg polere den me er jo ikke meninga den skal bli . Har lyst til i gjøre dette fordi jeg liker mattsvart volvo og fordi jeg vil att det skal være lette å lakke opp igjen senere om jeg har sveisa, sanblåst . Passer både til metall, tre, glass og plast. Lakk og Karosseri: Hjernen min har begynnt og tenke litt Hvor spesielt hadde det ikke vært vis jeg . SPRAY LAKK CorroProtect sprayfarger har alle en overflatefinish og er derfor velegnet til detaljer på bilen eller båten. Robust mattsvart spraylakk - posted in VerktøyforuAv og til, ganske ofte faktisk, kunne eg tenkt meg ein enkel og grei lakk til å blåse over . Tror jeg ville hørt med en billakk-sjappe om skikkelig lakk, i stedet for. Er det noen her som har noe erfaring med å lakke matt svart?


Er det lettere enn å lakke med vanlig lakk? På høstens bilutstilling i Frankfurt var det en del biler i matt lakk. Sort er mest utbredt, men også kobber og sølv var representert.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bygge terrasse på lecablokker

Bygge port veranda

Marrakech farge stue