Sminkebord inspirasjon

Uansett, her er noen av bildene jeg fant på Pinterest av hvordan jeg vil ha sminkebordet mitt. Hvem vet, kanskje du får noe inspirasjon til å . Jeg håper på å inspirere dere med tips, bilder og forklaringer.

Besøk oss for å oppleve sortimentet av veldesignede sminkebord til lave priser! Vi har et utvalg av sminkebord med og uten speil. Jeg er en blogger, skribent og stylist som ønsker å inspirere DEG.


Vi ønsker bare å bli inspirert, og inspirere.

Har du allerede blogget om prosjektet du vil sende inn, kan du sende oss kommentar eller en mail . Sminkebord på soverommet sørger for litt hverdagsluksus. Meld deg på vårt nyhetsbrev for litt ekstra inspirasjon i hverdagen. Abonner på vårt nyhetsbrev – Få inspirasjon og se spennende nyheter fra vårt store utvalg.


I natt satt jeg våken til halv fire og planla hvordan jeg skulle innrede kontoret mitt. Jeg bladde igjennom sikkert hundrevis av bilder på . En liten blogg om oppussingsprosjekter og inspirasjon fra våre to hus og hytta. Maria har fått sitt etterlengtede sminkebord på rommet sitt:.


Sminkebord fra Disney Prinsesser med inspirasjon fra filmen Disney Frost.

Sammen med sminkebordet får du accessoirer som for eksempel et diadem, kam . En ting som går igjen, og som alltid er utrolig inspirerende, er å se hvordan. Linn Martinsen saget like godt et bord i to, og laget sminkebord av den ene delen. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Vi har samlet inspirerende og lekre bilder og tips som kan gjøre det enklere å holde orden i sminkesaker og andre skjønnhetsprodukter. Som dere ser har jeg en haug med klesstativer i stua også, så why not? Det er jeg som bor her, så når mamma og . Men egentlig har jeg mest lyst til å beholde sminkebordet som det er, fullt av.


Velkommen til Bambus bar og blomsterUnder Inspirasjon. Enkel Fornyelse Butinox Inspirasjon til jente og barne rom. Disse inspirerende bildene har jeg fatt . Så interiør og blogging har jeg ikke hatt den store inspirasjonen til. Mitt sminkebord må vike for en barneseng en stun og fungerer nå som .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bygge terrasse på lecablokker

Bygge port veranda

Marrakech farge stue