Motoroverhaling pris

Motoroverhaling, balansering, trimming eller benkkjøring? Overhaling av motor, balansering, trimming og benkkjøring. Da kjøpte jeg heller en 3motor gått 1000km til 65i steden.

Kjøp overhalt motor til BEDRE PRIS og HURTIG levering av Nordic Motor Center. Unikt utvalg av nye og overhalte bytte motorer til de fleste biler. Bransjer Bildeler og rekvisita, bilverksted og motoroverhaling.


Når man da legger frem en pris på en motor som er et røverkjøp så er det vel nettopp det det som det er, et kjøp fra en røver?

Vi påtar oss overhaling topper på de fleste motortyper, både standard- og racing motorer. Fabrikkoverhalt motor til samme kvalitet som ny motor. Motorene demonteres til hver minste detalj, rengjøres omhyggelig med spesielle kjemikalier. La oss si at motoren er fra 19og begynner å bli ganske ''daff''. Hva skal et verksted skal ha for å overhale en motor, sånn circa.


Pris på Ebay: rundt tusenlappen, sier Eric Preto fra Bergen. Toyota ville ha cirka 30kroner for ny motor. Har en 3FE Ford motor som jeg kanskje kan få boret til 390.


R-9hvem har gitt deg pris på 10lapp for hullet å borre?

Ettersom jeg har sett mange som spør om priser på dette osv, har jeg fått kontak med en og gode priser til de som er medlem her på bimmers. Har i dag fått en motor som skulle være overhalt av fagmann og dertil. Pris kun kr 00- inkl mva ferdig dynotestet og tunet. Jeg har en MB10A Marna motor, som jeg ønsker pris på overhaling av. Det er for så vidt ikke noe store feil på den, men jeg kunne allikevel tenke meg å få . Motoroverhaling - Biler, båter, landbruksmaskiner og industri.


Har en model Tamd 41A Motor har gått 50timer. En nyere brukt41P kan jeg vel muligens finne på Finn til samme pris som estimert .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bygge terrasse på lecablokker

Bygge port veranda

Marrakech farge stue