Nytt soverom

Om du er lei av soverommet ditt og ønsker et friskt og nytt uttrykk, finnes det flere enkle grep som kan gjøres. Du vil ikke tro hvor mye du egentlig kan gjøre for svært lite penger. Se hvordan du får et nytt soverom på budsjett.

Her er fem spennende ideer til hvordan du kan fornye soverommet i en fei. Selv om det ikke egentlig er nytt føles det alikevel nytt med en liten ommøblering, ny farge på veggen og etter to . Det er ikke store forandringen som skal til før luxfølsen er der. Soverommet gjennomgikk et realt hamskifte .

Hei folks:) Helgen er straks slutt, og jeg sitter på toget hjem til Trondheim fra Oslo. Selv om hjem er kanskje like mye Oslo, siden jeg er oppvokst . Hvis du skal pusse opp et soverom, kan du pusse opp soverommet du har nå, eller du kan gjøre om et loftsrom til et nytt soverom. Det skal ikke mye til for å fornye et nytt rom.


Et par malingsstrøk, litt tapet her og der og noen kreative løsninger senere ble soveromsdrømmen virkelighet. Vi hadde også lyst på et nytt soverom med en sval, men lun og romantisk stemning. I det siste har vi gått litt lei alt det hvite og rene interiøret, og . Soverommet er stedet for hvile, og for å hente ny energi.


Derfor er det viktig at rommet signaliserer fred og ro.

Stilig sengetøy, myke pled behagelige gulvtepper og god belysning. Dette er stikkordene for våre soveromsfavoritter . Noen som vet hva som er minstekravet for soverom på hytte? Kjelleren i huset vi kjøpte er bare delevis innredet. Der er ei stor bod på kvadrat som skal bygges om til soverom. Hei Jeg fant ut i sommer at jeg skulle pusse opp mitt eget soverom og gi det til lillegutt når han kom hjem fra ferie hos pappaen.


NO: Det er mye å tenke på når du skal velge interiør og farger til soverommet. Her er det viktig at du får ro, og soverommet kan være . For dag siden - Siden i vår har de eldste guttene ligget på madrasser inne på et soverom uten gardiner, uten noe på veggene, egentlig uten noen ting. Begynner å bli på tide å finne ut hvilke farger jeg skal velge på det nye soverommet.


Rommet er ganske lite så jeg tenker et ganske lyst gulv . Det morsomste med å skulle pusse opp er selvsagt planleggingen som ligger foran det. Soverommet til meg og mannen er neste rom ut og jeg .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bygge terrasse på lecablokker

Bygge port veranda

Marrakech farge stue