Marrakech farge stue

Kalkgrå, en nydelig farge som er en blanding av brunt og beige. Sveitserhus KJØKKEN: Oddvar har bygd kjøkkeninnredningen selv, ved hjelp av sin tante. Sett den sammen med mørkere farger som 16Marrakesh eller 1929.

Tenker derfor å male langsiden (samme side som inngang til stue) . Også lekker til beige farger som 11San 16Marrakesh, 1026. Nå vil jeg gjerne male resten av stuen i en gråtone og lurer på hva du . En lys gulaktig beige tone som fungerer utmerket til farger som 18Hvit Te.

Jeg har Marrakesh på stua, og lurte på om Skagen grå vil bli fin på . Fargevalget falt på fargen DELIKAT ( 2004-Y50R). En utrulig flott farge, Lun og fin,og skaper en flott kontrast til det hvite og treverket. Vil gjerne ha denne fargen på soverommet, men.


Absolute Best Paint Color I ever worked with! I put up and worked with probably over a hundred different paint color samples for clients. Jeg har hatt fondvegg i marrakesh før, og elsker den fargen, men den blir nok litt mørk til ei hel stue? Bruntoner til stue, hjelp ønskesinnlegg19.


Kommentarer til: Våre beste beige farger - rssing.

BufretLignendeSå vil jeg male innergangen i en varm farge som passer til marrakech. Stue og kjøkken ble Lady Sens 16Marrakesh som ble kjempe fint. Veggene i både kjøkken og stue er malt i fargen Kalk, mens karmene rundt åpningen mellom de to rommene er Diskret. Er det noen som har en fin farge på stuen sin, og som vil vise den frem?


Jeg har hatt marrakech i stua i mitt forrige hus. Noen som har veggfarge i bruntone på kjøkkenet? Det er solgt litervis med maling i b-baser det siste halvåret som betyr mørkere farger, gjerne greige farger som muskattnøtt, marrakesh, linfarger . Vi hadde igjen et halvt spann med maling i fargen Marrakesh fra Jotun, etter. Så gleden var stor når jeg fikk ja til å male den ene stueveggen! Veggene i Stuen spisestuen var dekket med bredt, ubehandlet trepanel.


Fargen vi endte på var Jotuns Marrakesh 1623. Marrakesh er kanskje ikke fint til grå fliser? Har også tenkt hvit stue til vår grå sofa.


Men hvitt er ikke bare hvitt;) hvilke hvitfarge er fin? Som bildene viser, lekte jeg meg litt med fargen Marrakech,- en. Jeg har holdt på lenge med å finne farge til stuen, men fikk samme . Kontrasten mot hvitt har jeg alltid likt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bygge terrasse på lecablokker

Bygge port veranda